Батькам про сучасні підходи до розвитку мовлення дітей
• Майстерність батьків саме у тому й полягає, щоб
побачити настрій, бажання, стан дитини.
• За неуспішної чи недостатньо успішної діяльності
показати малюкові, в чому полягає проблема, як можна подолати труднощі.
• Елементи новизни варто поєднати з набутим
досвідом, знайомою інформацією. • Важливим є етап дитячих самостійних чи
спільних з дорослим пошуків та знахідок.
• Не варто активно закликати дітей до спільної
роботи, гри, а тим паче відвертати їхню увагу від вільної, самостійно обраної
діяльності, краще - зацікавити їх.
• Батьки мають задовольнити бажання дитини взяти
участь у спільній діяльності, паралельно реалізуючи мовленнєві, пізнавальні,
розвивальні педагогічні завдання.
• Цікавим та корисним для дошкільнят є уособлення
слова, поняття у руховому, слуховому, художньому, музичному образах.
• Діти не тільки дослухаються до вихователів, а й до
батьків, вони висловлюють свою думку, прагнуть довести, переконливо
аргументувати, не боячись ані власної помилки, ані критики дорослого.
• Майстерність дорослого у тому й полягає, щоб,
спираючись на знання індивідуального розвитку дитини, окремими кроками,
репліками наближати її до успішного результату.
• Остерігайтеся акцентувати увагу на недоліках
мовлення дитини, щоб це не стало приводом для критики, глузування з боку інших
дітей.
• Важливо, щоб батьки брали на себе роль не
контролера, а носія інформації.
• Дітям імпонує позиція дослідників, відкривачів.
Вплив інформаційного простору
на формування особистості дитини
Батькам про сучасні підходи до розвитку мовлення дітей
• Майстерність батьків саме у тому й полягає, щоб
побачити настрій, бажання, стан дитини.
• За неуспішної чи недостатньо успішної діяльності
показати малюкові, в чому полягає проблема, як можна подолати труднощі.
• Елементи новизни варто поєднати з набутим
досвідом, знайомою інформацією. • Важливим є етап дитячих самостійних чи спільних з дорослим пошуків та знахідок.
• Не варто активно закликати дітей до спільної
роботи, гри, а тим паче відвертати їхню увагу від вільної, самостійно обраної
діяльності, краще - зацікавити їх.
• Батьки мають задовольнити бажання дитини взяти
участь у спільній діяльності, паралельно реалізуючи мовленнєві, пізнавальні,
розвивальні педагогічні завдання.
• Цікавим та корисним для дошкільнят є уособлення
слова, поняття у руховому, слуховому, художньому, музичному образах.
• Діти не тільки дослухаються до вихователів, а й до
батьків, вони висловлюють свою думку, прагнуть довести, переконливо
аргументувати, не боячись ані власної помилки, ані критики дорослого.
• Майстерність дорослого у тому й полягає, щоб,
спираючись на знання індивідуального розвитку дитини, окремими кроками,
репліками наближати її до успішного результату.
• Остерігайтеся акцентувати увагу на недоліках
мовлення дитини, щоб це не стало приводом для критики, глузування з боку інших
дітей.
• Важливо, щоб батьки брали на себе роль не
контролера, а носія інформації.
• Дітям імпонує позиція дослідників, відкривачів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий